Spidey ja hänen mahtavat ystävänsä
Spidey, Ghost-Spider ja Miles Morales liittoutuvat ja perustavat Spidey-tiimin! Avenger-ystäviensä avulla nämä supersankari pelastavat päivän yhdessä tuumin!
Kaikkien rakastama seittisankari Spidey saa rinnalleen Ghost-Spiderin (Gwen Stacey) ja Miles Moralesin. Yhdessä he ovat Spidey-tiimi, joka saa apua Spideyn hassulta, mutta uskolliselta Spidey-botilta TRACE-E:ltä. Jos Spidey kohtaa tiukan paikan ja kaipaa vielä enemmän supersankarivoimaa, joku Avenger-ystävä rientää kyllä apuun. Oli kyse sitten pelkästä Spidey-tiimistä tai heitä avustavista Avengereista, nämä supersankarit pelastavat päivän yhdessä tuumin!