Luonnoskirja
Luonnoskirja vie meidät lahjakkaiden piirtäjien ja animaattorien työpöytien äärelle ja tutustumaan heidän elämäänsä. Jokaisessa jaksossa seurataan yhtä taiteilijaa, joka näyttää, miten jokin Walt Disney Animation Studiosin elokuvien tunnetuista hahmoista piirretään. Oppiessamme hahmon piirtämisen eri vaiheet saamme myös kuulla, miten piirtäjä on päätynyt Disneylle ja valitsemaansa hahmoon.
Luonnoskirja on intiimi ja opettavainen dokumenttisarja, joka vie katsojat lahjakkaiden piirtäjien ja animaattorien työpöytien äärelle ja tutustumaan heidän elämäänsä. Jokaisessa jaksossa seurataan yhtä taiteilijaa, joka näyttää, miten jokin Walt Disney Animation Studiosin elokuvien tunnetuista hahmoista piirretään. Oppiessamme hahmon piirtämisen eri vaiheet saamme myös kuulla, miten piirtäjä on päätynyt Disneylle ja valitsemaansa hahmoon. Ainutlaatuinen kokemus on Chef’s Tablen luojien käsialaa, ja kaikenikäiset katsojat pääsevät kurkistamaan, miten heidän lempihahmonsa heräävät valkokankaalla eloon. Samalla katsojat saavat tutustua uusiin tosielämän hahmoihin.