The Secrets of Hillsong
Dokumenttisarja astuu sensaatiomaisten otsikoiden ja samettiköyden taakse tutkiakseen Hillsongin pitkään kestänyttä väärinkäytösten salailun käytäntöä itsensä suojelemiseksi.