Tierra Incógnita
Eric palaa Kap Qwertiin ratkaistaakseen vanhempiensa katoamismysteerin. Takaisin kylässä hän tapaa ystäviään ja vihollisiaan. Ericillä on kova paine paljastaa kylän kauhuteemaisen huvipuiston mysteerit.
Eric palaa kotikyläänsä ratkaistaakseen vanhempiensa katoamismysteerin, joka tapahtui kahdeksan vuotta sitten. Hän varttui isovanhempiensa ja siskonsa kanssa. Mutta Eric karkaa asuakseen kauhuteemaisesa huvipuistossa, joka kuului hänen vanhemmilleen. Paikka oli viimeinen, jossa vanhemmat nähtiin elossa. Kylällä Eric tapaa kolme ihmistä, jotka ovat tärkeitä hänen matkallaan: Pablon, lapsuuden ajan parhaan ystävän. Heidän ystävyytensä osoittaa ehdottomuutensa. Tytön nimeltään Lila, joka oli viehättänyt Ericiä. Ja hänen tätinsä Carmenin, joka saa Ericin ymmärtämään, että hän voi kävellä totuuden tiellä vain, jos hänellä on perheen tuki takanaan. Hänen paluunsa tapahtuu samaan aikaan, kun tuntematon olento hyökkää kylän asukkaiden kimppuun. Vain hänen ystäviensä ja perheensä avulla Ericillä on mahdollista ratkaista kaikki mysteerit, joita huvipuisto piilottelee.