Vaaran vyöhykkeellä
Seikkailija Dwayne Fields joutuu venymään äärirajoilleen, kun hänellä on vain seitsemän päivää aikaa paeta maailman rankimmalta seudulta.
Seikkailija Dwayne Fields lähtee mailman vihamielisimmälle alueelle kaikkein rankimpina aikoina – “kuolettavalla hetkellä”, kun eeppiset luonnonvoimat yhtyvät. Hänellä on vain seitsemän päivää aikaa kuljettaa itsensä ja kameransa sivistyksen pariin ja voittaa eteensä tulevat valtavat fyysiset ja psykologiset haasteet.