Vaihdokit
Nuoret sisarukset Riley ja Todd voivat vaihtaa kenet hyvänsä aikuisen pelkällä puhelulla. He asuvat tavallisessa kaksikerroksisessa talossa tavallisessa kylässä... mutta perhe on kaukana tavallisesta!
Vaihdokit-sarja seuraa, mitä tapahtuu orposisaruksille Riley ja Todd, kun he tilaavat vaihdokkivanhemmat niitä tarjoavalta Fleemco-yhtiöltä. Heidän äidikseen tulee brittiläinen supervakooja Agentti K, ja heidän uusi isänsä on maailmankuulu stunttimies Dick Urho. Pian hulvattomiin seikkailuihin tulee mukaan myös Agentti K:n superälykäs puhuva auto nimeltään A.U.T.O.