Vigilante
Tässä toimintatrillerissä Kim Jiyong elää kaksoiselämää Korean kansallisen poliisiopiston opiskelijana päivisin ja Vigilantena öisin, kun hän henkilökohtaisesti rankaisee lakia kiertäviä rikollisia. Hänen ympärillään on ihmisiä, joilla kaikilla on erilainen taka-ajatus toimiinsa.