Sarjassa seurataan kolmen jo satoja vuosia yhdessä olleen vampyyrin jokapäiväistä elämää. Heidän pimeä herransa muistuttaa heitä yllätysvierailullaan tehtävästä, jota heidät alun perin lähetettiin New Yorkiin suorittamaan yli vuosisata sitten.