X-Men Evolution
Tässä X-Men -tulkinnassa nähdään Cyclops, Jean Grey, Rogue, Nightcrawler, Shadowcat ja Spike teineinä, jotka taistelevat heitä pelkäävän ja vihaavan maailman puolesta.