A Kaptár 3. - Teljes pusztulás
Raccoon City katasztrófájának túlélői a nevadai sivatagon át Alaszkába tartanak. Alice (Jovovich) csatlakozik a karavánhoz, és velük együtt harcol a gonosz Umbrella Vállalat ellen.
Miután a kísérleti stádiumban lévő T-vírus kiszabadult a Védernyő Vállalat titkos földalatti laboratóriumból, először Racoon City városát, majd az egész világot megfertőzte és a népesség nagy részét zombivá változtatta. Alice egykor maga is kísérleti alany volt, akinek a kutatók megváltoztatták a génjeit. Ennek köszönhetően emberfeletti képességekre tett szert, amelyeket a gátlástalan tudósok, illetve a cég ellen fordított. Egyetlen dolog élteti és hajtja, hogy bosszút álljon a szenvedéseiért és segítsen az életben maradottaknak. Régi és új társaival az elnéptelenedett Las Vegasban portyázik.