Hogyan veszítsünk el egy pasit 10 nap alatt
Egy “Hogyan...” cikkekkel foglalkozó újságíró elfogadja a megbízást, amiben saját tapasztalatból kell cikket írnia arról, hogy hogyan üldözzünk ki az életünkből egy pasit... pontosan 10 nap alatt.
Kirobban a szándékok harca, mikor Andie (Kate Hudson) arra kényszerül, hogy bebizonyítsa, el tud veszíteni egy pasit 10 nap alatt, míg Ben (Matthew McConaughey) azt a feladatot kapta, hogy bizonyítsa be, meg tud szerezni egy csajt 10 nap alatt. Ketyeg az óra - a szórakoztató vígjáték bemutatja a szex, a hazugságok, és a felháborítóan romantikus tűzijátékok ellenállhatatlan történetét.