Jason Bourne
Matt Damon újra látható legikonikusabb szerepében a Jason Bourne filmben. A Bourne-csapda és a Bourne-ultimátum rendezője, Paul Greengrass ismét csatlakozik Damonhoz a Bourne-franchise (Universal Picture) következő részében, ahol a CIA legbrutálisabb ügynöke kilép az árnyékból.
Matt Damon újra látható legikonikusabb szerepében a Jason Bourne filmben. A Bourne-csapda és a Bourne-ultimátum rendezője, Paul Greengrass ismét csatlakozik Damonhoz a Bourne-franchise (Universal Picture) következő részében, ahol a CIA legbrutálisabb ügynöke kilép az árnyékból. Damon mellett láthatjuk a filmben Alicia Vikandert, Vincent Casselt, illetve Tommy Lee Jonest, és Julia Stiles is újra felbukkan a sorozatban.