Szellemirtók
Dr. Venkman-t, Dr. Stantz-ot és Dr. Spengler-t, a mániákus parapszichológusokat kirúgják az egyetemről, ahol eddig tanítottak és kutatásokat végeztek. Megélhetésük érdekében ezért egy Szellemirtó Irodát nyitnak...