’Ndrangheta: A világméretű maffia
Ebben az igaz történetben Nicola Gratteri ügyész felveszi a harcot a világ legerősebb maffiája, a ’Ndrangheta ellen. A sorozat a Rinascita-Scott-hadművelettől a történelmi jelentőségű nagyszabású büntetőperig követi nyomon a szervezett bűnözés elleni könyörtelen küzdelmet, és feltárja a bátorság, az igazságszolgáltatás és az áldozatvállalás mögött megbúvó történeteket.
Nicola Gratteri calabriai ügyész, aki évtizedek óta rendőri védelem alatt áll, vezeti a ’Ndrangheta elleni eddigi legnagyobb akciót: a Rinascita-Scott-hadműveletet. A sorozat a maffia globális hatalmát leleplező nyomozástól a nagyszabású büntetőperig az igazságszolgáltatás és a bátorság valódi történetét meséli el egy olyan területen, amelyet a félelem és a hallgatás ural. A bírák, a besúgók és az áldozatok nem hajlandók meghátrálni a fenyegetések, árulások és a megváltás ígérete közepette. Gratteri élete legkeményebb harcával néz szembe, miközben Calabria és a világ egy olyan per tanúja lehet, amely újradefiniálhatja a szervezett bűnözés elleni küzdelmet.