Szellemirtók
Az új szellemirtókban három nő alakítja New York megmentőit, de az eredeti filmek sztárjai (Bill Murray, Dan Aykroyd, Sigourney Weaver) is mind visszatérnek - és persze jönnek a digitális forradalomnak megfelelően felturbózott földöntúli lények is!