Crash és Bernstein
Wyatt Bernstein, aki kétségbeesetten vágyik egy testvérre, készít egy bábut, akit Crashnek nevez el. A kissé szélsőséges stílusú Crash nagyszájú pótfivérként kel életre, aki segít Wyattnek túlélni a csupa lány családban.
Amikor Wyatt Bernsteint, a négygyerekes család egyetlen fiát vonakodva elviszik a Készíts-egy-barátot boltba, hogy saját plüssállatot készítsen a születésnapjára, egy fiús bábut alkot, amit Crashnek nevez el. Wyatt, aki kétségbeesetten vágyik egy fivérre, olyan férfias tulajdonságokkal ruházza fel bábuját, mint a nindzsafegyverek használata, az erős vélemény, valamint az építő- és rombolási vágy. Ám ami a legfontosabb, Wyatt úgy tervezi meg Crash-t, hogy a bizalmasa és barátja legyen. Crash Wyatt nagyszájú pótfivéreként kel életre, aki nem ismer határokat. Rájön, hogy Wyatt egy lányokkal teli házban él, köztük az édesanyjával, a népszerű 16 éves Amandával, a divatőrült középső nővérrel, Cleóval és a magabiztos 6 éves Jasmine-nel. Ahogy Crash magára vállalja Wyatt felügyeletét és védelmét, megkezdődnek káosszal és szeretettel teli kalandjaik.