Tron: Örökség
Disney új filmje példa nélküli csoda a high-tech világából. A Tron: Örökség minden képzeletet felülmúló, forradalmi vizuális különlegesség. A világ egykor legnagyszerűbb videójáték-programozójának (Jeff Bridges) fia (Garrett Hedlund) különös üzenetet kap egy lélegzetelállító digitális birodalomból. A srác követi a jelet, mert reméli, hogy megmentheti rég eltűnt apját. A kibertérben egy félelmet nem ismerő amazon, Quorra (Olivia Wild) segítségével apa és fia mindent eldöntő csatába indul, hogy amikor összecsap a Jó a Gonosszal, a Jó győzhessen.