Növekvő szemfogak
Val Garciának, a mexikói származású félig ember, félig vámpír amerikai tinédzsernek mindkét világban titkolnia kell valódi énjét. Amikor azonban a legjobb barátja – egy ember – felbukkan Val szörnyektől hemzsegő iskolájában, a lánynak szembe kell néznie az igazsággal, a kilétével és önmagával.