Lady Bird Johnson: Egy first lady naplója
A díjnyertes filmrendező Dawn Porter, a Trilogy Films és az Industrial Media úttörő dokumentumfilmje a Lady Bird Johnson: Egy first lady naplója, amely Lady Bird hátramaradt hangfelvételeinek felhasználásával meséli el a történelem egyik legbefolyásosabb és egyik legkevésbé megértett First Ladyjének történetét.