A tv királya
1988. Miután Silvio Santost súlyos betegséggel diagnosztizálták, amely véget vethet kamerák előtti karrierjének, a brazil műsorvezető visszatekint útjára, amely során egész Brazília egyik legnagyobb műsorvezetőjévé vált.
1988. Silvio Santost, a brazil televíziózás egyik legismertebb műsorvezetőjét súlyos hangszálproblémával diagnosztizálják, ami némaságot okoz. Félelme, hogy kénytelen lesz visszavonulni a rivaldafénytől, felidézi pályájának emlékeit utcai árusként töltött gyermekkorától egészen az SBT tévécsatorna működtetési jogainak megszerzéséért folytatott harcáig a katonai diktatúra idején.