Freaknik: A legvadabb parti
A Freaknik: A legvadabb parti az ikonikus atlantai utcabál, a Freaknik fergeteges időszakának ünnepélyes bemutatkozása, amely a 80-as és 90-es években több százezer embert vonzott, és hozzájárult ahhoz, hogy Atlanta felkerüljön a kulturális térképre.