Tökéletes hang 3
Az előző két részben megkedvelt Bellák a világbajnokság megnyerése után lediplomáztak és kiléptek a nagybetűs életbe, ahol kénytelenek megtapasztalni, hogy az énektudás még nem jelent biztos állást. Amikor lehetőségük adódik, hogy tengerentúli turnéra induljanak, egy pillanatig sem haboznak: a csodás csajok ismét összegyűlnek, hogy együtt énekeljenek és szokásuk szerint kétes kimenetelű döntéseket hozzanak.