Ronaldo
A nézők először nyerhetnek betekintést a zárt ajtók mögé, hogy megismerjék a labdarúgót, apát, családapát és barátot ebben a megható és páratlanul őszinte dokumentumfilmben. A film mély beszélgetéseken és soha nem látott archív felvételeken keresztül elképesztő betekintést nyújt Cristiano Ronaldo sportolói és magánéletébe a karrierje csúcsán.