Csodálatos Bűn napot!
Az első filmhez hasonlóan a folytatás is a közeli jövőben játszódik, amikor az alkohol- és drogfogyasztás illegális, kivéve egyetlen, dicsőséges napot, a bűn napját. Idén ez a nap varázslatos módon karácsonyra esik. Az új, ünnepi kalandban helyet kapnak varázslatos mesekönyvek, fülbemászó dallamok, stop-motion animáció… és kábítószerek! Rengeteg! Csodálatos bűn napot!