Vérátok
A modern gondolkodású, fiatal nő kénytelen átértékelni eddigi elképzelését a világról, és elmerülni családja sötét múltjában, hogy megmentse szerettei életét, akikre vérfagyasztóan sötét átkok sorozata sújt le.
Jakarta, 2018. Wulan az ideális ezredfordulós nő megtestesítője. Gyönyörű és intelligens, és fényes jövő áll előtte befektetési tanácsadóként. Wulan élete azonban váratlan fordulatot vesz, amikor családját furcsa események sorozata éri. Előkerül egy cibetmacska teteme, gusztustalan kukacok jelennek meg a házban, és egy rejtélyes hajcsomó dugaszolja el a lefolyót. Az események Ahmad megbetegedéséhez vezetnek. Miután véres szögeket, majd egy egész darázsrajt öklendez fel, szörnyű szenvedés közepette, az apa családja szeme láttára leli halálát. Ezzel egyidőben egy Esa nevű férfi szintén szemtanúja lesz Bogorban édesapja, Bondan tragikus halálának. Wulan és Esa elhatározzák, hogy kiderítik, mi okozta az apukák halálát.