Shardlake
1536-ban járunk. Matthew Shardlake ügyvéd élete fordulatot vesz, amikor Thomas Cromwell a távoli Scarnsea kolostorába küldi, kivizsgálni egy gyanús halálesetet. A kolostorban hazugságok, megtévesztés és korrupció szövevénye vár rá, és az is hamar kiderül, hogy ez a gyilkosság nem az első volt. Shardlake belekeveredik a hazugságok hálójába, és nemcsak tisztessége, de az élete is veszélybe kerül. Az izgalmas sorozat C. J. Sansom világszerte népszerű Tudor-kori krimisorozata alapján készült.