Veszélyes Ausztrália
Jack Randall zoológus a vadonba hív! Egzotikus, veszélyeztetett és rendkívüli fajok után kutat a Föld legkönyörtelenebb vidékein. Jack alaposan bejárja az ausztrál vadvidéket, hogy halálos krokodilok, kiszámíthatatlan pitonok, veszélyeztetett zöld teknősök, mérges kígyók és vad kenguruk után kutasson.