Cake
A Cake olyan kézműves falat, amelyet ízletes szellemi fogásként szolgálnak fel a nézőknek. Ez a gondosan elkészített félórás szórakoztató animáció egy sor különböző narratívát sorakoztat fel új és eklektikus szemléletű ismert mesemondóktól. Van benne élő akció és különböző hosszúságú animált komédia, elgondolkodtató és egyben nevetésre ingerlő, művészies, hiteles és nyers.
A Cake olyan kézműves falat, amelyet ízletes szellemi fogásként szolgálnak fel a nézőknek. Ez a gondosan elkészített félórás szórakoztató animáció egy sor különböző narratívát sorakoztat fel új és eklektikus szemléletű ismert mesemondóktól. Van benne élő akció és különböző hosszúságú animált komédia, elgondolkodtató és egyben nevetésre ingerlő, művészies, hiteles és nyers (nem beszélve arról, hogy teljesen gif-képes) Mindenki talál benne valamit, sok benne az emésztendő.