Susah Sinyal: A sorozat
Nővére megbízza Tante Mayát, hogy hozza el megbízható, de rusztikus alkalmazottait, Yost és Melkit Sumbából, hogy vezessenek egy anyeri szállodát. Feladatai közé tartozik az új vezető kiválasztása a három rangidős alkalmazott, Oci, Sudung és Randi közül. A korábban jól működő szálloda problémákba ütközik, amikor az alkalmazottak Tante Maya figyelméért és megbecsüléséért versengenek.
Tante Mayát arra kérik, hogy három hónapig vezessen egy szállodát Anyerben, amíg húga és sógora külföldre mennek. Megbízható alkalmazottait, Yost és Melkit magával Sumbából.
A feladatai közé tartozik az új vezető kiválasztása a szálloda jelenlegi alkalmazottai közül. A három legtapasztaltabb és legrangidősebb szállodai alkalmazott Oci, Sudung és Randi. Tante Maya figyelméért és megbecsüléséért versengenek. Tante Maya érkezéséve új problémák merülnek fel. A rangidős alkalmazottak közötti verseny megzavarja a korábban jól működő szállodát, valamint Yos és Melki is nehezen alkalmazkodik új helyzethez. Mindenki személyes problémái is gondokhoz vezetnek a szállodában.