1619: A nagy rabszolgaprojekt
Az 1619: A nagy rabszolgaprojekt egy hatrészes dokusorozat, ami Amerika történelmének újragondolására tesz kísérletet azzal, hogy a rabszolgaság következményeit és a fekete bőrű amerikaiak hozzájárulását helyezi az amerikai nemzeti narratíva középpontjába. Az epizódok a nemrég megjelent The 1619 Project: A New Origin Story című könyv esszéinek adaptációi, és azt veszik górcső alá, hogyan formálja a rabszolgaság öröksége a mai amerikai élet különböző aspektusait.