Animal Fight Club
Az Animal Fight Club című sorozat bemutatja a fajok tagjai közti harcokat, amelyeket az állatvilág legnagyobb, legkeményebb és legmeglepőbb harcosai vívnak, valamint fény derül a csaták mögött húzódó különleges indítékokra és stratégiákra is.