Summer of Soul
Ahmir „Questlove” Thompson széles körben elismert rendezői bemutatkozása egy erőteljes és magával ragadó dokumentumfilm, mely félig zenei film, félig történelmi felvétel, középpontjában egy nagyszabású, a fekete történelmet, kultúrát és divatot dicsőítő eseménnyel.