Sólyomszem werkfilm
Csatlakozzon Jeremy Rennerhez, Hailee Steinfeldhez, Florence Pugh-hoz és Vincent D'Onofrióhoz, akik elárulják, hogyan született meg a Marvel Studios „Hawkeye” című filmje. Legyen szemtanúja mindannak, amire a sorozat lüktető akciójeleneteinek elkészítéséhez szükség volt, és fedezze fel, hogyan adaptálták és keltették életre a Marvel-képregények ikonikus karaktereit, például Kate Bishopot a hat epizódból álló sorozatban.
Csatlakozzon Jeremy Rennerhez, Hailee Steinfeldhez, Florence Pugh-hoz és Vincent D'Onofrióhoz, akik elárulják, hogyan született meg a Marvel Studios Sólyomszem című filmje. Hallgassa meg, hogyan történt, hogy a projektet eredetileg játékfilmnek szánták, amíg világossá nem vált, hogy a filmkészítők által elmesélni kívánt történet nem fér bele a korlátozott játékidőbe. Foglaljon helyet Jeremy Renner társaságában, aki arról beszél, hogy bár már tíz éve alakítja Clint Bartont az MCU-ban, a sorozatnak köszönhetően a karakter új dimenzióit ismerhette meg és fedezhette fel. Tudja meg, hogyan adaptálták és keltették életre a hatrészes sorozatban a Marvel-képregények oldalain szereplő más ikonikus karaktereket, például Kate Bishopot, a Swordsmant, a Tracksuit Mafiát vagy akár a Pizza Dogot. Nézze meg, hogyan rántják le a leplet a Rogers: The Musical-ről, hogy kiderüljön, milyen hatalmas munka előzte meg a fergeteges táncszámok színpadra állítását. Ismerkedjen meg Alaqua Coxszal, aki az életben siket, és annak ellenére, hogy még sosem játszott színészként, elképesztő alakítást nyújt az évad egyik fő ellenfele, Maya Lopez szerepében. Látogasson el a Sólyomszem forgatására, és győződjön meg saját szemével arról, hogy mi mindenre volt szükség a sorozat lüktető akciójeleneteinek felvételéhez. És tudja meg, mi vezetett ahhoz a meglepő lépéshez, hogy a D’Onofrio által alakított Kingpin Daredevilből szerepet kapjon. Mindez és még sok más érdekesség várja a nézőket az ASSEMBLED: Sólyomszem werkfilmben.