Aaron Carter: A popzene kishercege
Az ABC News közvetlen betekintést nyújt a popénekes Aaron Carter életébe, aki a 2000-es évek elején a popzenei színtér középpontjában állt; gyerek-szólóénekesként olyan toplistás slágerekkel turnézta be a világot, mint az „I Want Candy”, miközben Michael Jacksontól kiérdemelte „A popzene kishercege” címet. Néhány évvel később Carternek mentális problémákkal kellett szembenéznie – ez pedig korai, 2022-ben bekövetkezett halálához vezetett.
Az Aaron Carter: A popzene kishercege közvetlen betekintést nyújt a popénekes Aaron Carter életébe. Carter a 2000-es évek elején a popzenei színtér középpontjában állt; gyerek-szólóénekesként olyan toplistás slágerekkel turnézta be a világot, mint az „I Want Candy”, miközben Michael Jacksontól kiérdemelte „A popzene kishercege” címet. Mindössze néhány évvel híressé válása után Cartert visszatérő mentális problémák kezdték gyötörni, családi viszályokat élt át, és a függőséggel is szembenézett – mindez pedig korai, 2022 novemberében bekövetkezett halálához vezetett.