A soul konyha titkai
Az ételeket és az utazást középpontba állító sorozatban Alisa Reynolds sztárszakács világ körüli utazásra invitálja a nézőket, melynek során a lélek mélyére ásva keresi az emberek és az elfogyasztott ételeik közötti kapcsolatot. Az út során Alisa a helyi étkek alapjait kutatja, hogy feltárja azon történeteket, hagyományokat és recepteket, amelyek kézről kézre és konyháról konyhára szálltak az idők során.
Az ételeket és az utazást középpontba állító sorozatban Alisa Reynolds sztárszakács világ körüli utazásra invitálja a nézőket, melynek során a lélek mélyére ásva keresi az emberek és az elfogyasztott ételeik közötti kapcsolatot. Az út során Alisa a helyi étkek alapjait kutatja, hogy feltárja azon történeteket, hagyományokat és recepteket, amelyek kézről kézre és konyháról konyhára szálltak az idők során, s mindeközben a saját ízeit is magával hozza.