Trap Jazz
A Trap Jazz három klasszikus képzettségű jazz-zenész jóbarátot követ nyomon Atlantából, akik mindannyian nagy megbecsültséget élveznek a zeneiparban, köszönhetően a világ legnagyobb pop- és hiphop előadóival való együttműködéseiknek. A Trap Jazz bemutatja, amint a művészek maguk mögött hagyják komfortzónájukat, és ismeretlen utakra indulnak, kilépve a rivaldafénybe.
A Trap Jazz három klasszikus képzettségű jazz-zenész jóbarátot követ nyomon Atlantából, akik mindannyian nagy megbecsültséget élveznek a zeneiparban, köszönhetően a világ legnagyobb pop- és hiphop előadóival való együttműködéseiknek. A Trap Jazz bemutatja, amint a művészek maguk mögött hagyják komfortzónájukat, és ismeretlen utakra indulnak, kilépve a biztonságot jelentő árnyékból a rivaldafénybe. A film elmeséli, mi formálja őket és a két műfajt, amelyet megpróbálnak egyesíteni.