Titkos séf
A David Chang executive producer által készített műsor egy főzőverseny, formabontó csavarral: a séfek teljes elszigeteltségben élnek, és anonim módon rangsorolják egymás ételeit egy sor vakkóstoláson keresztül. Mivel a szakács kilétét homály fedi, minden rejtve marad, kivéve egyetlen dolgot, ami a legfontosabb... az ételt.