Itt élünk mi: Közép-Nyugat
Minden család nap mint nap kihívásokkal néz szembe. Azonban közülük sokan a diszkrimináció és a gyűlölet növekvő áradatával is szembesülnek a templomokban, az iskolákban, sőt még a saját szomszédságukban is. Az Itt élünk mi: Közép-Nyugat olyan családokat mutat be, akik remélik, hogy az ország olyan részén maradhatnak, amelyet szeretnek, és ahová mélyen gyökerező kötelékek kötik őket. Egy ötgyermekes iowai transz/queer családnak új közösséget kell találnia, miután az egyházukban nemkívánatossá váltak; egy meleg fekete pár és a kislányuk próbára teszi a toleranciát Nebraskában; egy leszbikus pár iskolában zrikált fia magántanuló lesz a kansasi farmon; egy ohiói meleg tanár biztonságos teret teremt az LMBTQI+ diákok számára; egy minnesotai pár tagjai pedig azért küzdenek, hogy újjáépítsék a családjaikat mindkettejük nemváltó műtéte után. Eközben a minnesotai képviselő, egyben queer anya, Heather Keeler a folyamatos halálos fenyegetések ellenére is beviszi a politikai közbeszéd frontvonalába az LMBTQI+ jogok kérdését. A film alapjaiban ragadja meg azt a kritikus időszakot, amikor a queerellenes törvényhozás és közérzület rohamosan nyer teret országszerte, és a középnyugaton élő összes család értékrendje a végső próbatétel elé néz.