Azt hiszem, szeretem a feleségem
Egy nős férfi (Chris Rock), aki más nőkkel való együttlétről ábrándozik, akaratát és erkölcsét próbára teszi az, hogy meglátogatja régi barátja volt szeretője. Vicces és elgondolkodtató bepillantás a házasság és a kapcsolatok örömeibe és fájdalmaiba.
Richard Cooper (Chris Rock), a sikeres befektetési bankár, akinek gyönyörű, intelligens felesége és két gyönyörű gyereke van otthon, úgy tűnik, mindene megvan. A napi ingázás a külvárosból New Yorkba, a végtelen üzleti megbeszélések, a gyerekek pelenkázása és a tévében futó Wiggles között azonban csak egy dolog jár Richard fejében: a nők.