Bluey rövidfilmek
A Bluey rövidfilmek vicces és aranyos történeteket mesél el Bluey-ról és Bingóról. A rajongók kedvencei mellett néhány új karakter is bemutatkozik, köztük Gombóc, aki egy kicsomagolós videót készít, Apa „tetoválást” csináltat és belesünk Bluey és Bingó álomházába.