It's Complicated
A kétszeres Oscar-díjas Meryl Streep, Steve Martin és Alec Baldwin főszereplésével játszódó fergeteges vígjátékban szó esik házasságról, válásról és minden egyébről, ami közben történik.
A kétszeres Oscar-díjas Meryl Streep, Steve Martin és Alec Baldwin főszereplésével játszódó fergeteges vígjátékban szó esik házasságról, válásról és minden egyébről, ami közben történik. Sikeres vállalkozásával, egy új románccal és a háta mögött hagyott válással Jane Adler (Streep) végre éli a saját életét .... egészen addig, amíg volt férje, Jake (Baldwin) el nem határozza, hogy minden áron visszaszerzi őt. Nancy Meyers író/rendező (Holiday) vidám vígjátékától, ami Egyszerűen bonyolult, hangosan kacag majd mindenki.