A világ legjobbja
A tizenkét éves matek zseni Prem rájön, hogy nemrég elhunyt édesapja híres rapper volt, és azonnal megpróbál többet megtudni apja életéről és szenvedélyeiről. A fantáziadús hip-hop zene által fűtött Prem elhatározza, hogy kideríti, valóban a DNS-ében van-e a hip-hop .
A 12 éves matek zseni, Prem Patel a serdülőkor viharos nehézségei közepette rájön, hogy nemrég elhunyt édesapja híres rapper volt, és azonnal nekivág, hogy többet megtudjon apja életéről és szenvedélyeiről. Míg a közelmúltban tett tettei meggondolatlannak tűnhetnek, és a leggyorsabb módja annak, hogy mindent elveszítsen, a hip-hop zene által fűtött fantáziáktól felvértezett Prem elhatározza, hogy kideríti, valóban benne van-e a hip-hop a DNS-ében.