A fagyi királyai
Egy tizenéves lány mindenképpen az elhunyt nagynénje Puerto Ricó-i finomságai által inspirált ízzel akar győzni a fagyikészítő versenyen, ezért a lakókocsiparkban élő szomszédaitól kér segítséget a biztos recept kiderítéséhez.