Az Illumination Entertainment nagysikerű animációs vígjátéka a korábbi szuper-gonosz, Gru visszatéréséről szól. Gru felhagy a bűnöző életmóddal, hogy felnevelje három kislányát, de a dolgok nem várt fordulatot vesznek, amikor az Anti-Gonosz Liga felbéreli, hogy felkutasson egy, a világot fenyegető, rejtélyes bűnözőt.