Queenie
A 25 éves, Dél-Londonban élő, jamaicai-brit Queenie Jenkins két kultúra hatásait hordozza magában, de egyikbe sem tud beilleszkedni. A hosszú párkapcsolatát lezáró zűrös szakítás után Queenie nem a megfelelő helyeken keres vigaszt, és kezd rájönni, hogy szembe kell néznie a múlttal, mielőtt újjáépíthetné az életét. A sorozat Candice Carty-Williams bestseller regénye alapján készül.