Ha a gyilkos zsaru
Bakersfieldben, Kalifornia szívében, nem minden az, aminek látszik. Egy halálos szállodai lövöldözés után a Ramirez család mindent megkérdőjelez, amit a városukról tudnak. Kétségbeesetten próbálják kideríteni, mi történt valójában a szerettükkel, s hamarosan ráébrednek, hogy osztoznak a tragédiájukban és az igazságért folytatott harcban másokkal.
Bakersfieldben, Kalifornia szívében, nem minden az, aminek látszik. Egy halálos szállodai lövöldözés után a Ramirez család mindent megkérdőjelez, amit a városukról tudnak. Kétségbeesetten próbálják kideríteni, mi történt valójában a szerettükkel, s hamarosan ráébrednek, hogy osztoznak a tragédiájukban és az igazságért folytatott harcban másokkal. Egy történet tele fordulatokkal, korrupcióval és eltussolt tényekkel. Kihez fordulhatsz, amikor azokban, akiknek szolgálnia és védenie kellene téged, nem bízhatsz? A sorozat executive producere Colin Kaepernick, narrátora pedig André Holland.