Alkonyat: Újhold
Bella szíve megszakad, amikor a Cullen család úgy dönt: elköltöznek, hogy véget vessenek Bella Edward vámpírhoz fűződő viszonyának. A lány egy barátjánál, Jacobnál keres vigasztalást, és elkezd azon tűnődni, hogy lehetne-e több is közöttük.