Fekete övek
Egy különc srác ugyanolyan comptoni legendává akar válni, mint apja, az egykori harcművész, ezért ellopja a család titkos küzdőtechnikáját, hogy bevesse egy jó hírű underground dódzsóban. Miközben igyekszik kivívni kortársai tiszteletét, gyorsan megtanulja, hogy férfinak lenni nemcsak abból áll, hogy tud bunyózni.