A Sólyom és a Tél Katonája werkfilm
A kulisszák mögé betekintve megtudhatjuk, hogyan forgatta a stáb az ambiciózus akciókat, hogyan hozták vissza a rajongók kedvenc karaktereit, például Emily VanCamp Sharont Carter szerepében és Daniel Bruhlt Zemo szerepében, hogyan kerültek be új karakterek, hogy a Marvel Cinematic Universe megfeleljen a rajongók elvárásainak.