Assembled: Echo werkfilm
Tartsanak velünk Maya saját korszakalkotó sorozatának a kulisszái mögé! Legyenek tanúi, ahogy az alkotók példátlan lépéseket tesznek a siketség és az amerikai őslakos kultúra őszinte ábrázolására. Időzzenek a kiváló színész, Vincent D'Onofrio társaságában, miközben ismét irtózatos életet lehet a Vezérbe. Mindez és még sok más vár felfedezésre az „Assembled: Echo werkfilmben”.
Amerika szívében született. A betondzsungelben nőtt fel. Maya Lopez nem akart rossz lenni, de nem volt más választása. Az „Assembled” elkalauzolja önöket Maya saját, korszakalkotó sorozata, az „Echo” kulisszái mögé! Megtudhatják, hogy a színészek és a stábtagok hogyan tanulták meg amerikai jelnyelvet, hogy még befogadóbbá és akadálymentesebbé tegyék a forgatást. Legyenek tanúi, ahogy az alkotók példátlan lépéseket tesznek az amerikai őslakos kultúra őszinte és mesterkéltség nélküli ábrázolására. Időzzenek a kiváló színész, Vincent D'Onofrio társaságában, miközben ismét irtózatos életet lehet a Vezérbe. A kulisszák mögötti virtuális séta csúcspontjaként a nézők az első sorból figyelhetik az első olyan gyűlést, amely a Marvel Studios és a csaktó törzs együttműködésének eredményeként jött létre.